No products in the cart.
Cum plătesc?
Sunt acceptate următoarele modalități de plată:
1. Plata numerar la livrarea coletului, prin achitarea sumei datorate către reprezentantul firmei de curierat. Această modalitate de plată este acceptată doar în Romania și este denumită plată RAMBURS.
Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in
conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele
VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod
CVV2/CVC2).
Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.
Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza
datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata
catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta.
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de
schimb al bancii dumneavoastra.
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele stuffix.
Cât mă costă transportul?
Costul livrării este de 20 lei în orice localitate din România.
Comenzile mai mari de 500 lei beneficiază de transport gratuit (în limita a 30 kg).
Cum va ajunge comanda la mine?
stuffix.ro colaborează cu firma de curierat SAMEDAY pentru livrări naționale.
Verficarea statusului livrării comenzii se poate face accesând după caz următoarele link-uri:
Livrarea comenzii se va face la adresa specificată în formular la plasarea comenzii.
La momentul livrării este necesară verificarea integrității coletului, în situația deteriorării sau a prezentării ambalajului desfăcut sau a sigiliului rupt, vă solicităm să refuzați coletul, și să anunțați de urgență departamentul de relații cu clienții la numărul de telefon sau whatsapp: 0724339996 sau printr-un e-mail la adresa contact@stuffix.ro, meționând numele dumneavoastră și numărul de comandă.
După două încercări de livrare nereușite de către firma de curierat partenera, comanda va fi considerată anulată și va fi returnată către sediul stuffix.ro.
Verificarea coletului la livrare
În momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iți oferă doar posibilitatea de a verifica vizual dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Dacă în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un Proces verbal de constatare, pe care curierul ți-l pune la dispoziție, în momentul livrării.
(Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.)
Și ne poți anunța prin whatsapp sau prin telefon relații clienți 0724339996 indicând numărul de comandă și atașând o poză cu procesul verbal semnat de curier.
În cât timp ajunge comanda la mine?
Comenzile naționale vor fi livrate într-un termen de 1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, în funcție de distanța, de momentul plasării în zile lucrătoare sau libere și de condițiile meteorologice ce afectează transportul firmelor de curierat.
Estimarea noastră privind livrarea, se bazează pe câțiva factori foarte importanți: intervalul orar la care a fost plasată comanda, disponibilitatea produselor comandate, interdependența produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeași comandă, pot fi disponibile sau indisponibile) și distanta de livrare.
Echipa stuffix.ro vă stă la dispoziție în situația întârzierii coletelor prin serviciul clienți la numărul de telefon 0724339996 și whatsapp sau prin email contact@stuffix.ro
Cum pot returna o comandă?
Clientul stuffix.ro poate returna produsele achiziționate în următoarele situații:
Clientul poate opta pentru înlocuirea produsului comandat sau returnarea banilor.
Taxa de transport în cazul returului nu se returneaza.
Conform legislației în vigoare, clientul poate returna produsele stuffix.ro în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea lor, în baza unei notificări scrise pe whatsapp sau prin notificare telefonica la numărul de telefon 0724339996 (L-V: 09-18) sau prin fomularul de retur disponibil în secțiunea > Suport Clienți.
Produsele vor fi returnate în condiții bune, neutillizate, având ambalajul și etichetele intacte. În formularul de retur vei indica Numele Tău, Numărul de Comandă, Contul bancar (cu nume titular și contul IBAN). După finalizarea formularului de retur se va genera un AWB iar un curier te va contacta în vederea ridicării coletului.
Trebuie să pregătești coletul pentru expediere, coletul va trebui ambalat corespunzător și asigurat pentru transport.
stuffix.ro nu răspunde de deteriorările provenite din transport datorită ambalării necorespunzătoare.
stuffix.ro iși rezervă dreptul de a refuza orice retur care nu respectă cerințele de mai sus, iar coletul trimis se va întoarce la expeditor.
Cum pot primi banii înapoi?
Banii pot fi returnați în maxim 14 zile lucrătoare de la recepționarea coletului retur de către stuffix.ro, în contul indicat de tine în formularul de retur. În formularul de retur vei indica Numele Tău, Numărul de Comandă, Contul bancar (cu nume titular și contul IBAN). Poți completa formularul de retur disponibil pe site în secțiunea > Contacteaza-ne. Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare.
Sau ne poti scrie pe email la adresa contact@stuffix.ro ori whatsapp sau la numărul de telefon relații clienți 0724339996, noi îți vom transmite formularul de retur.
Ce fac dacă am primit produsul greșit?
Ne cerem scuze pentru problemele întâmpinate și vă stăm la dispoziție pentru a soluționa problema.
Vă rugăm să ne contactați la adresa contact@stuffix.ro ori whatsapp sau prin telefon relatii clienti 0724339996 într-un termen de 24 de ore de la livrarea coletului pentru a verifica situația.
Noi vom soluționa problema în cel mai scurt timp.
Dreptul de a selecta clientela
Ne rezervăm dreptul de a anula comenzile plasate de utilizatori ce au refuzat livrările sau care au returnat mai mult de 25% din contravaloarea comenzilor. În același timp, ne rezervăm dreptul de a selecta comenzile care includ un număr mare de produse de același fel sau cantități mari de produse livrate la aceeași adresă.
Stuffshop SRL, CUI 47508294, J03/215/2023
Copyright © 2023 Stuffix